28 grudnia 2015

Moje TOP 5 najlepszych książek, które przeczytałam w 2015 roku







Na szersze podsumowania jeszcze przyjdzie czas. Natomiast dzisiaj przedstawiam Wam książki, które przeczytałam w 2015 roku i o których nie mogę zapomnieć. Nie wszystkie z nich to nowości wydawnicze.


            Każda z przedstawionych książek znalazła się w tym zestawieniu z innego powodu: jedne mnie wzruszyły, inne wstrząsnęły, dzięki innym nie mogę przestać myśleć o ważnych dla mnie sprawach. Jednak wszystkie są wyjątkowe i jeśli jeszcze ich nie czytaliście, to gorąco polecam!


Niezwykle mądra i poruszająca powieść o tym, jak trudno być dzisiaj sobą. RECENZJA












Pierwszy tom z serii o Chyłce i Zordonie – prawników prowadzących skomplikowaną sprawę. Świetny kryminał, porywający. Książka przeczytana w jedna noc – to mówi samo za siebie 









Szukasz odpowiedzi na różne egzystencjalne pytania? Zajrzyj do tej książki. Jest ona o tym, o czym chcesz, o tym czego w danym momencie potrzebujesz. Niezwykła powieść, która porywa w magiczną podróż.










Bezwzględne obnażenie i analiza relacji kobiety i mężczyzny. Kunszt, humor i goła prawda! Jak zwykle się nie zawiodłam.










Przepiękna i przeciepła powieść o poszukiwaniu swojego miejsca w świecie. Mądra i wzruszająca.









Mam nadzieję, że następny rok przyniesie mi równie piękne wrażenia związane z książkami i mnie nie zawiedzie. Życzę Wam tego samego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz