22 grudnia 2015

Książki, które najlepiej smakują w święta





Też tak macie, że 24 grudnia potrawy wigilijne smakują najlepiej, a gdy przyjdzie komuś do głowy, by upichcić je sobie w ciągu roku, to jakoś niekoniecznie podchodzą? To najprawdziwsza prawda!

To samo mam z książkami. Są takie, które najlepiej smakują w okresie świątecznym. Przedstawiam Wam moje TOP 5 książek, które czytam właśnie w te piękne grudniowe dni…. i noce.



Tego chłopca nie trzeba nikomu przedstawiać. Bohater serii książek, która jest niezwykle ciepła, wciągająca i w swoim rodzaju fenomenalna! Idealna propozycja na jeden wieczór - pełen magii!





Cóż bardziej kojarzy się ze świętami jak nie zima….. i to wieczna? Choć dla mnie Opowieści z Narnii, to nie jedynie „Lew, Czarownica i Stara Szafa”, ale cały cykl książek, które są przepełnione niezwykłą atmosferą, która wciąga i nie puszcza…. I niech tego nie robi!










Tak jak w przypadku Opowieści z Narnii, to nie tylko „Złoty kompas”, ale cała trylogia, która otula swą tajemniczością, magią i porywa w cudowną baśniową przygodę…











Magiczna powieść o marzeniach, spełniających się przepowiedniach i tajemnicach baśniowego świata. Idealna, aby zakopać się pod kocem z herbatą i czytać…. czytać…. czytać…











Ta pozycja może zaskakiwać w tym zestawieniu, jednak dla mnie to właśnie opowieść idealna na święta, która niesie przebudzenie, nadzieję i wzruszenie. Pełna ciepła i mądrości książka dla każdego!









Tak przedstawiają się moje propozycje książkowe. Kocham każdą z nich i wielokrotnie przewracałam już ich kartki. Te święta nie będą wyglądały inaczej…
Nie są to książki super ambitne, no i skierowane bardziej do młodszych czytelników… Ale święta rządzą się swoimi prawami i dobrze jest, gdy można zapomnieć o tym, że jest się dorosłym i zanurzyć ze spokojem w odmętach magii…


A jakie Wy książki czytacie w tym cudownym czasie? Jestem ogromnie ciekawa i może coś wypróbuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz