Życie umajone, przyroda się budzi, kwiatki pachną, ptaszki
śpiewają a ja… nie czytam.
Coś ostatnio u mnie tendencja spadkowa. Postanowiłam jednak
podzielić się z Wami tym, co udało się się zdziałać w tym miesiącu.
Przeczytałam
1.Cinder - Marissa
Meyer 7/10
Bardzo współczesna historia Kopciuszka, gdzie zamiast
księcia na białym koniu jest książę z androidem w ręku, a sam Kopciuszek nie
wybiera grochu z popiołu, a śrubki ze smaru. Piękne królestwo to Nowy Pekin, a chęć
władzy nad nim przejawia bezwzględna królowa Levana. Recenzja TUTAJ
2.Charlie – Stephen Chbosky
6/10
W poszukiwaniu dorosłości. Pewien chłopiec zmienia szkołę i
nie potrafi odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Bez świadomości wchodzi w
imprezowe życie zakrapiane alkoholem i podpalone maryśką. Recenzja TUTAJ
3.Lek na śmierć – James Dashner 7/10
Finalna część trylogii „Więzień labiryntu”. Akcja goni
akcję, ciągle ktoś ucieka, czasami ktoś jest dobry, by za chwilę okazać się tym
złym. Zakończenie nie powala – wręcz rozczarowuje.
4.Nieznane przygody Mikołajka – Goscinny, Sempe 7/10
Pana Mikołaja chyba nie trzeba nikomu przedstawiać.
Najsympatyczniejszy urwis literatury dla dużych i małych. Opowiadania jak
zwykle cudne a oczy pełne łez o ataków śmiechu!
5.Ocalony. Ćpunk w kościele – Andrzej Sowa 8/10
Niesamowite świadectwo człowieka, którego w życiu już chyba
nic nie zaskoczy. Jest to świetnie przedstawiona droga od wolności pozornej do
tej prawdziwej. Recenzja wkrótce.
Najlepsza książka przeczytana w tym miesiącu: Ocalony. Ćpunk
w kościele – Andrzej Sowa
Najgorsza książka przeczytana w tym miesiącu: Charlie – StephenChbosky
Dodatkowo w maju na blogu pojawiło się:
Recenzja – „Jezioro Osobliwości” – Krystyna Siesicka
Plany czytelnicze na czerwiec:
1.Tysiąc lat dobrych modlitw – Yiyun Li
2.Jej wszystkie życia – Kate Atkinson
3.Zmowa milczenia – Katarzyna Pisarzewska
4.Prześwietny raport kapitana Dosa – Eduardo Mendoza
5.Maybe Someday – Colleen Hoover
Jeśli czytaliście którąś z prezentowanych książek majowych
lub czerwcowych, to podzielcie się swoim zdaniem na ich temat. Zapraszam.
System
gwiazdek wg. Lubimy Czytać
1/10
beznadziejna
2/10 bardzo
słaba
3/10 słaba
4/10 może
być
5/10
przeciętna
6/10 dobra
7/10 bardzo
dobra
8/10
rewelacyjna
9/10 wybitna
10/10
arcydzieło
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz