9 stycznia 2017

Najlepsze książki przeczytane w 2016 roku





Z przyjemnością przychodzę dzisiaj do Was z książkami, które polecam każdemu.


         Moje TOP 5 książek roku 2016 to pozycje, które są wyjątkowe pod różnymi względami. Jedne mnie rozśmieszyły, inne wzruszyły, a jeszcze inne zdenerwowały.
Od razu zaznaczam, że są to książki, które przeczytałam w tym roku, nie wszystkie bowiem są wydane w 2016.

Dlatego… Zaczynamy :)

Zdecydowanie zwycięża, numer 1…


Niesamowicie ironiczna i pełna cynizmu czarna komedia, która powala stylem, smakiem i fabułą! Jestem zakochana.








Kolejni ulubieńcy, których również polecam:



Niezwykle ciepła, zaskakująca i wzruszająca historia o miłości, przywiązaniu, okraszona realizmem magicznym, który wciąga czytelnika i chwyta za serce.











Historia, przed którą nie pada się na kolana i której nie stawia się pomników. Sensacja, dramat i przygoda zamknięta w zgrabnej opowieści o ludziach, którzy muszą zmierzyć się z wojną.









Ogromna dawka pozytywnej energii, która daje nadzieję na przenoszenie gór. Opowieść o odwadze, ogromnym sercu, która rozdeptuje i podnosi.









Siedem minut po północy – Patrick Ness

Opowieść o byciu. Byciu w samotności wśród tych, którzy nas nie rozumieją. Opowieść o prawdzie, która zakleszcza i uwalnia, gdy stajemy się jej świadomi.
RECENZJA WKRÓTCE







Wszystkie pozycje polecam bez mrugnięcia okiem. Jestem ciekawa, czy macie podobne wrażenia, jeśli czytaliście którąś z wymienionych książek. Życzę sobie, aby 2017 rok, przyniósł mi równie przyjemne doznania i dobre lektury.

1 komentarz: