Z przyjemnością przychodzę dzisiaj do Was z książkami, które
polecam każdemu.
Moje TOP 5 książek roku 2016 to pozycje, które są wyjątkowe
pod różnymi względami. Jedne mnie rozśmieszyły, inne wzruszyły, a jeszcze inne
zdenerwowały.
Od razu zaznaczam, że są to książki, które przeczytałam w
tym roku, nie wszystkie bowiem są wydane w 2016.
Dlatego… Zaczynamy :)
Zdecydowanie zwycięża, numer 1…
Niesamowicie ironiczna i pełna cynizmu czarna komedia, która
powala stylem, smakiem i fabułą! Jestem zakochana.
Kolejni ulubieńcy, których również polecam:
Niezwykle ciepła, zaskakująca i wzruszająca historia o
miłości, przywiązaniu, okraszona realizmem magicznym, który wciąga czytelnika i
chwyta za serce.
Historia, przed którą nie pada się na kolana i której nie
stawia się pomników. Sensacja, dramat i przygoda zamknięta w zgrabnej opowieści
o ludziach, którzy muszą zmierzyć się z wojną.
Ogromna dawka pozytywnej energii, która daje nadzieję na
przenoszenie gór. Opowieść o odwadze, ogromnym sercu, która rozdeptuje i
podnosi.
Siedem minut po północy – Patrick Ness
Opowieść o byciu. Byciu w samotności wśród tych, którzy nas
nie rozumieją. Opowieść o prawdzie, która zakleszcza i uwalnia, gdy stajemy się
jej świadomi.
RECENZJA WKRÓTCE
Wszystkie pozycje polecam bez mrugnięcia okiem. Jestem
ciekawa, czy macie podobne wrażenia, jeśli czytaliście którąś z wymienionych książek. Życzę sobie, aby 2017 rok, przyniósł mi
równie przyjemne doznania i dobre lektury.
SIEDEM MINUT PO PÓŁNOCY <3
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
To Read Or Not To Read