13 lipca 2015

ReadWeek 6-12.07.2015 - podsumowanie




Ostatni tydzień upłynął mi pod hasłem ReadWeek. Miałam ambitne plany czytelnicze, które udało mi się zrealizować w 100%. Sama siebie zaskoczyłam!

Podczas tego tygodnia należało wykonać 5 zadań, z których się wywiązałam:

1.       Zacznij serię

2.       Przeczytaj książkę polskiego autora
Ofiara Polikseny – Marta Guzowska, str 428

3.       Przeczytaj ostatnio zdobytą książkę
Niezbędnik obserwatorów gwiazd - Matthew Quick, str 318

4.       Przeczytaj książkę nowego dla Ciebie autora
Jej wszystkie życia – Kate Atkinson, str 564

5.       Przeczytaj książkę, którą ktoś Ci polecił
Wielki Gatsby – F. Scott Fitzgerald, str 198

Suma przeczytanych stron:  1860

Najlepsza przeczytana książka – Niezbędnik obserwatorów gwiazd.
Najgorsza przeczytana książka – Magisterium. Próba żelaza.

Niedługo postaram się zamieścić recenzje wyżej wymienionych książek. Niektóre serdecznie polecam, niektóre mnie rozczarowały, a jeszcze inne rozczuliły. O szczegółach wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz