Choć pogoda i inne
okoliczności bardzo sprzyjały lekturze, to jednak bardzo trudno było mi znaleźć
na nią czas. Szału nie ma, jednak mam się czym podzielić z Wami w tym miesiącu.
Przeczytałam
1.Maybe Someday – Colleen Hoover 5/10
Ona kocha jego. On kocha ją. Ona kochać go nie może, a on
nie może kochać jej. Chciałabym a boję się – listek na wietrze powiewa, lekki
podmuch go zrywa… Duże rozczarowanie. Recenzja do przeczytania TUTAJ
2.Zmowa milczenia – Katarzyna Pisarzewska 7/10
Małomiasteczkowe społeczeństwo z tajemnicami i
niedomówieniami. Między tym wszystkim dawne dzieje, które nigdy nie powinny
ujrzeć światła dziennego. Ze wszystkimi
elementami uładanki próbuje się zmierzyć sierżant Maria Gajda – kobieta z własnym
bagażem doświadczeń. Przyjemna lektura obyczajowo – kryminalna. Recenzja TUTAJ
3.Delirium – Lauren Oliver
6/10
Fabuła książki przypominała mi nieco „Rok 1984” Orwella oraz
film „Equilibrium” (kto nie czytał lub nie widział zdecydowanie polecam),
jednak z przeznaczeniem dla młodzieży.
Świat, w którym nie tylko miłość uznawana jest za chorobę, ale wszelkie
pozytywne emocje są mocno podejrzane. Przeciw brutalnym zasadom staje młoda
dziewczyna. Czuję w kościach, że w kolejnych tomach czai się rebelia. Recenzja
wkrótce.
4.Prześwietny raport kapitana Dosa – Eduardo Mendoza 8/10
Ironia, cynizm i kapitalny humor. Jest misja kosmiczna. Nie
wiadomo gdzie i kiedy ma się zakończyć. Jest załoga, która zwala z nóg swoją
postawą. Są pasażerowie, których nie da się opisać jednoznacznie. Książka
wyjątkowa, prześmieszna. Dla mnie rewelacja. Recenzja TUTAJ
Najlepsza książka przeczytana w tym miesiącu: Prześwietny
raport kapitana Dosa – Eduardo Mendoza
Najgorsza książka przeczytana w tym miesiącu: Maybe Someday– Colleen Hoover
Dodatkowo w czerwcu na blogu pojawiło się:
1.
Recenzja „Ocalony. Ćpunk w kościele” – AndrzejSowa
Plany czytelnicze na lipiec (tym razem coś bardzo lekkiego
na letni czas):
1.Tysiąc lat dobrych modlitw – Yiyun Li
2.Jej wszystkie życia – Kate Atkinson
3.Cudowne tu i teraz – Tim Tharp
4.Geek girl. Modelka z przypadku- Holly Smale
5.Ofiara Polikseny – Marta Guzowska
Jeśli czytaliście którąś z prezentowanych książek czerwcowych
lub lipcowych, to podzielcie się swoim zdaniem na ich temat. Zapraszam.
System
gwiazdek wg. Lubimy Czytać
1/10
beznadziejna
2/10 bardzo
słaba
3/10 słaba
4/10 może
być
5/10
przeciętna
6/10 dobra
7/10 bardzo
dobra
8/10
rewelacyjna
9/10 wybitna
10/10
arcydzieło
Powodzenia w czytelniczych planach! :)
OdpowiedzUsuńA ja własnie jestem ciekawa Maybe Someday, wiele osob ja poleca, ale nie lubię typowych romansideł, wiec pewnie też mi się nie spodoba :)
OdpowiedzUsuńsoelliee.blogspot.com
Hmmm, no kwestia gustu, ale mnie zdecydowanie zawiodła (recenzja na blogu). A ostatnie 40 stron mnie dobiło.
Usuń