13 czerwca 2015

Social Media Book TAG





 Dziś zamierzam zmierzyć się z kolejnym Tagiem Książkowym. To naprawdę świetna zabawa
i pozwala bardziej poznać samego siebie jako czytelnika. Zapraszam...




Twitter: twoja ulubiona krótka książka

Ostatnio nieczęsto mi się zdarza czytać krótkie książki. Jest natomiast autor, zresztą mój ukochany, który jest mistrzem w krótkiej formie – Eric Emmanuel Schmitt.
Nie potrafiłam w tej kategorii ograniczyć się do jednej książki, dlatego podaję dwa tytuły:
Kiedy byłem dziełem sztuki. Opowieść o poszukiwaniu samego siebie i swojej tożsamości.
Tektonika uczuć. Dramat koncentrujący się na relacjach między kobietą a mężczyzną. Tu zawsze prawda przeplata się z fikcją i intrygą.
















Facebook: książka, którą każdy czytał i poczułeś presję by też ją przeczytać

Odkąd trafiłam do blogosfery nie mogę oprzeć się wrażeniu, że jestem jedną z nielicznych osób, które nie przeczytały jeszcze choćby jednej książki z serii Dary Anioła. Mimo, że może mój wiek może sugerować, że powinnam czytać coś poważniejszego, to jednak nie omieszkać zagłębić się w tę (podobno) niesamowitą historię.



















Tumblr: książka, którą przeczytałeś, zanim to było popularne

Zawsze robiłam wszystko na przekór. Od drugiej klasy podstawówki zaczytywałam się w twórczości ks. Jana Twardowskiego. Cóż – byłam dziwna i ponoć zostało mi to do dnia dzisiejszego.
W momencie kiedy nagle stał się „bum”na tego autora – ja ostentacyjnie go odstawiłam i poczekałam do momentu, aż znów przestał być modny. I dalej kocham jego wiersze…










MySpace: książka, którą nie pamiętasz, czy ci się podobała, czy nie

Nie pamiętam czy dana książka mi się podobała, czy raczej wolałabym jej nigdy nie wziąć w ręce. Jednak postanowiłam dopasować do tej kategorii książkę, co do której mam mieszane uczucia. Bo z jednej strony była ok, a z drugiej taka sobie.















Instagram: książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie

Moją wybranką nie jest tu książka z jakąś szczególnie misternie zdobioną lub też wyjątkowo piękną okładką. Jest to książka, która niesamowicie przyciąga mój wzrok nie wiadomo dlaczego. Bije z niej pewna ironia i charakterystyczna atmosfera. Czyli coś, co lubię najbardziej. A do tego jest bardzo fotogeniczna ;)

















YouTube: książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć

Wybrałam do tej kategorii książkę, która uwiodła mnie swoją atmosferą, charakterem i pięknem. Dodam, że gdyby ktoś chciał wziąć się za ekranizację tej książki, musiałby być niesamowicie zdolnym reżyserem. Bardzo wrażliwym i emocjonalnie podchodzącym do świata. Nie wybaczyłabym mu, gdyby zawalił sprawę! RECENZJA















GoodReads /Lubimy Czytać: książka, którą polecasz wszystkim

Istnieje książka, którą mogę polecić każdemu.  I młodemu i staremu i temu, kto czyta tylko fantastykę i temu, która go denerwuje. Mówię tu o Przepowiedni Dżokera Josteina Gaardera, którą kocham miłością wieczną. Bo ta książka jest o tym, o czym chcemy, żeby była…
Ciekawych odsyłam do recenzji.















Jestem bardzo ciekawa, jak oceniacie moje wybory i czy podzielacie zdanie w powyższych kategoriach. A tymczasem pozdrawiam gorąco każdego odwiedzającego moją stronę - w szczególności tych zakochanych w książkach...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz