1 marca 2016

Czytelnicze podsumowanie lutego 2016





Drugi miesiąc roku. Drugi całkiem dobry pod względem czytelniczym. Jakie podróże odbyłam w lutym?


            W lutym udało mi się przeczytać sześć książek i wśród nich nie znalazła się ani jedna , na którą żałowałabym poświęconego czasu. Wśród nich pojawiła się też perełeczka… co nią było?



Historia dziewczyny, która zagubiła się po śmierci swojej siostry a teraz ma problem, aby się odnaleźć w nowej sytuacji. Pisze więc listy do zmarłych znanych osób, a dzięki temu odkrywa kim jest. Bardzo przyjemna lektura, jednak o dość ciężkiej tematyce. I ta okropna okładka… RECENZJA







Inferno – Dan Brown 7/10

Wszystko to, co charakteryzuje powieści tego autora znalazło się i w tej: szybka akcja, tajemnica sprzed wieków, niebezpieczeństwo i pajęczyna omyłek. Lektura na małe odrealnienie się. Jednak uważam, ze nie jest to najlepsza jego powieść.








Bardzo poruszająca historia człowieka, który pragnie tylko jednego – miłości. Ale jego największym dramatem jest to, że o tym nie wie. RECENZJA








Scarlet – Marissa Meyer 7/10

Bardzo udana kontynuacja sagi. Zdecydowanie przyjemniej czytało mi się ten tom od poprzedniego. Dużo się dzieje, sporo emocji ale przede wszystkim przyjemności przy lekturze. Lekko, łatwo i przyjemnie.









Rewelacyjny kryminał trzymający czytelnika w napięciu od pierwszego zdania. Zawiła, wciągająca historia – dość brutalna, ze świetnie wykreowanymi postaciami. RECENZJA









To moja perełka z tego miesiąca. Pełna humoru i ironii historia człowieka, który zagrał na nosie biznesowi modowemu. Śmiałam się co chwilę i książkę połknęłam w zawrotnym tempie. Dziwię się, że nie słyszałam nigdzie o tej książce, a naprawdę warto. Tym bardziej, ze to prawdziwi historia! RECENZJA






Najgorsza książka miesiąca – ------
Najlepsza książka miesiąca – W pogoni za torebką – Michael Tonello

Mam nadzieję, że kolejny miesiąc również okaże się tak owocny w perełki. Życzę wam tego samego!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz