19 września 2015

Time of the Day Book Tag




Dziś zmierzę się z bardzo fajnym tagiem. Bardzo mi się spodobał i mam nadzieję, że Wy również będziecie dobrze się bawić przy lekturze, jak ja przy odpowiadaniu na pytania w nim zawartych.


1.CZAS WSTAWAĆ - książka, która otworzyła Ci oczy na gatunek, którego wcześniej nie czytałeś.


Po przeczytaniu pierwszej części tej trylogii „Złoty kompas” poczułam, że mam potrzebę zanurzania się w inne, wymyślone światy. Tam każde życie nabiera kolorów...



2. NIE, NIE, NIE, NIE MA CZASU NA ŻADNE ŚNIADANIE - książka, która stoi na Twojej półce od wieków.

Książka ta czeka na mnie już ładne parę lat. Nie wiem, czy to absurdalny humor autora, czy coś innego… Wiem, że chce ją przeczytać, ale kiedy?  

 

3. KOMU W DROGĘ TEMU W CZAS - książka, którą przeczytałeś podczas podróży.


Dzięki tej ciepłej powieści moja siedmiogodzinna wakacyjna podróż PKS-em minęła bardzo szybko. Jedyny problem stanowił finał powieści, przy którym pokulały mi się po policzkach łzy. RECENZJA


4. HUUUF, CIĘŻKI DZIEŃ W PRACY ALBO W SZKOLE - książka, przez którą ciężko było Ci przebrnąć.

Odsyłam ro recenzji tej niezwykle irytującej mnie książki. Koniec. RECENZJA


5. CZAS NA LUNCH - szybka i niezobowiązująca książka


Arcydziełem tego nie można absolutnie nazwać, jednak można przy tej książce spędzić kilka przyjemnych chwil. RECENZJA


6. PODSUMOWANIE SWOJEJ PRACY - książka, którą kupiłeś ze względu na obejrzaną lub przeczytaną recenzje. 

Czytałam mnóstwo pozytywnych recenzji na temat tej książki. Po przeczytaniu stwierdziłam, że muszę selekcjonować recenzje… RECENZJA


7. UFFF, WRESZCIE DO DOMU - książka, która przedstawia jakąś postać w trakcie podróży.


Niesamowita historia oparta na faktach. Dziennik kobiety, która postanowiła w samotności przebyć bardzo długi szlak. Bardzo pouczająca opowieść. RECENZJA


8. OBIAD I ROZMOWA - książka, o której nie słyszałeś aby dużo osób o niej mówiła, ale Ty ją uwielbiasz.

Ja w tej książce jestem niezaprzeczalnie zakochana. Jest zdecydowanie warta tego, aby poznało ją więcej osób i naprawdę nie rozumiem, dlaczego jest tak mało znana! RECENZJA


9. HUHU, CZAS NA RELAKS PRZED TELEWIZOREM - jedna z Twoich ulubionych książek, która doczekała się ekranizacji lub serialu na jej podstawie.


Na temat książki nie będę się wypowiadała, bo to, że jest genialna, to oczywista oczywistość.  Powieść doczekała się co prawda swojej wiernej ekranizacji, jednak ja bardzo lubię jej adaptację – „Equilibrium”














10. PORA SPAĆ - książka, która aktualnie stoi na Twoim stoliku nocnym (aktualnie ją czytasz).





11. NOCNA ZMIANA - książka, której nie mogłaś odłożyć, więc czytałeś ją do późna.


Autor pisze w taki sposób, że nie potrafię po prostu dokończyć rozdziału i odłożyć książkę. Trzeba czytać dalej.  RECENZJA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz