Właściwie sierpień miałam w większości wolny. Jednak udało
mi się wyjechać w niesamowite miejsca z fantastycznymi ludźmi. Moc przygód,
widoków i wspomnień. Nie było czasu czytać…
Przeczytałam:
1.Jeżynowa zima – Sarah Jio 8/10
Bardzo ciepła opowieść o szeroko pojętej miłości,
odpowiedzialności i pamięci. Książka z tajemnicą z przeszłości. Bardzo polecam.
Recenzja TUTAJ
2.Dziewczyna z zegarem zamiast serca – Peter Swanson 6/10
Bardzo pozytywnie zaskakująca książka, która naprawdę zmusza
czytelnika do myślenia, kalkulowania oraz analizy. Wiele oczywistości okazuje
się błędnymi, a to co prawdziwe – wymyślonym. Recenzja TUTAJ
3.Angelfall – Susan Ee
5/10
Głośna książka, która z wielkim hukiem u mnie upadła.
Papierowe postacie wśród dość leniwych perypetii. Anioły okazują się tymi
złymi, a nastoletnia dziewczyna musi ocalić świat. Recenzja TUTAJ
4.Ekspozycja – Remigiusz Mróz 9/10
Pędząca historia wśród tajemnic, zagadek i nieoczywistości z
nutą historii i dramatyzmu. Świetny kryminał, który nie pozwala czytelnikowi
się oderwać. To pożarcia jednym tchem. Recenzja TUTAJ
Najgorsza książka przeczytana w tym miesiącu: Angelfall –Susan Ee
Dodatkowo w maju na blogu pojawiło się:
Plany czytelnicze na wrzesień:
1.Cudowne tu i teraz – Tim Tharp
2.Geek girl. Modelka z przypadku- Holly Smale
3.Motylek – Katarzyna Puzyńska
4.Oddam Ci Słońce – Jany Nelson
Jeśli czytaliście którąś z prezentowanych książek sierpniowych
lub wrześniowych, to podzielcie się swoim zdaniem na ich temat. Zapraszam.
System gwiazdek
wg. Lubimy Czytać
1/10
beznadziejna
2/10 bardzo
słaba
3/10 słaba
4/10 może być
5/10 przeciętna
6/10 dobra
7/10 bardzo
dobra
8/10
rewelacyjna
9/10 wybitna
10/10
arcydzieło
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz