14 listopada 2015

BookAThon Polska grudzień 2015 TBR



Z racji tego, że ostatnio tak namnożyło mi się dodatkowych działań, wydarzeń i wiele wiele innych rzeczy, które skutecznie przeszkadzają mi w czytelniczych planach, recenzjach… postanowiłam wziąć udział w akcji BookAThon  Polska. Akcja trwa 30.11 – 6.12.2015. 


Mnie niestety nie uda się dokładnie zmieścić w tym terminie, dlatego postanowiłam przesunąć sobie to wydarzenie o 2-3 dni i zacząć wcześniej.

A oto lista książek, które wybrałam sobie to tego wydarzenia:

1. Książka z czymś czerwonym na okładce - Szklany Tron - Sarah J. Maas
2. Książka z listy BBC - Nowy Wspaniały Świat - Aldous Huxley
3. Szkolna lektura, której nie przeczytałeś - Opowieść Wigilijna - Karol Dickens
4. Tytuł, który zdobył nagrodę literacką - Gnój - Wojciech Kuczok (Ebook)
5. Książka, którą wybrała dla Ciebie inna osoba - Szklany Tron - Sarah J. Maas
6. Książka polskiego autora - Pochłaniacz - Katarzyna Bonda
7. 1688 stron

Na pewno zdam relację z tego, zy udało mi się zrealizować zamierzony cel, a tymczasem życzę powodzenia wszystkim tym, którzy również mają zamiar zmierzyć się z listopadowym BookAThonem.

Link do wydarzenia na facebooku:  https://www.facebook.com/groups/848103645244686/?fref=nf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz