28 kwietnia 2018

TBR na majówkę 2018



Piękne dni coraz bliżej. Jakie? Wolne i majowe!



Pora zaplanować sobie lektury, tym bardziej, że prawdopodobnie większość czasu spędzę poza domem i będę miała trudny dostęp do mojej biblioteczki.

Dlatego pora na stworzenie majówkowego TBR, czyli co spakuję do walizki.


Po pierwsze

Dobry kryminał nie jest zły. Mam ogromną ochotę na porządną dawkę emocji. Bardziej wieczorową porą, gdy już wszyscy pójdą spać…








Po drugie

Niezawodna Magda Witkiewicz i jej słodkie opowieści. Po cokolwiek bym sięgnęła, na pewno dobrze by się skomponowało z majowym słoneczkiem i pozytywną atmosferą.




Po trzecie

Nostalgia, spokój i oderwanie się od rzeczywistości. To na pewno zapewni mi Małgorzata Musierowicz ze swoją Jeżycjadą. Tym razem czeka mnie kolejna część o Pulpecji. Nie mogę się doczekać.







Plany, plany… co z tego wyjdzie – zobaczymy. Moja biblioteczka pęka w szwach, więc z pewnością w razie potrzeby poratuje mnie swoją zawartością. Zaczytanej majówki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz