21 stycznia 2018

Podsumowanie czytelnicze 2017 cz3 - Najlepsze książki



Po gorzkiej pigułce, którą trzeba było przełknąć, pora na wisienki, które osłodziły moją czytelniczą przygodę w 2017 roku.


      Rok obfitował w książki dobre jak i słabsze. Całe szczęście jednak tych pierwszych było zdecydowanie więcej. Pozycje, które tutaj Wam zaprezentuję, to te, które w jakiś sposób mnie poruszyły, zachwyciły, wzruszyły.  Ważne, ze okazały się one dla mnie najlepsze.



Szokująca i bardzo smutna historia o nowej, wykreowanej przez fanatyków rzeczywistości, w której kobieta staje się jedynie produktorem i przedmiotem. Własnością bez praw. RECENZJA





Świetny thriller psychologiczny, który przeraża, zmusza do lepszej obserwacji otoczenia i sceptycznego podejścia do oceniania drugiego człowieka. Bo nic może nie być takie, jaki się wydaje.






Przesłodka, przeciepła historia. Książka autorki, którą odkryłam właśnie w tym roku z czego ogromnie się cieszę. Pocieszacz i przytulacz na słabsze dni. Przyjaciel na te dobre. RECENZJA





Kwintesencja wszystkiego, czego oczekuję od książki, która ma być świetną rozrywką. Jest dobra historia, cudowni bohaterowie, nieprzeciętny, inteligentny humor i doskonałe pióro. RECENZJA






Lapidarnie przedstawiona wielka powieść. Trochę historii, trochę przygody o ogromna dawka łez wylanych na końcu. Coś fantastycznego. RECENZJA





Rok 2017 przeszedł do historii, jednak zdecydowanie na długo zostaną ze mną wrażenia i emocje które mi zafundował. Koniec podsumowań. Niech 2018 rok będzie równie dobry albo i lepszy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz